افتتاح ۳ هزار طرح در استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛  سید سعید شاهرخی در آیین افتتاح طرح‌های حوزه کشاورزی استان، ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده شده که پیگیری و انجام خواهد شد اظهار کرد: در روز‌های پیش رو یادواره شهدا، به ویژه شهدای دولت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی در استان به منظور تجلیل از خدمتگزاران صادق مردم استان در هفته دولت برگزار خواهد شد گفت:  در روزهای آینده نشست اختصاصی با اصحاب رسانه به منظور تنویر افکار عمومی برگزار خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه به واسطه ضرورت تلاش مضاعف و فاصله زمانی‌تغییر دولت، یک برنامه ۱۰۰ روزه در نظر گرفته شده، تا طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی افتتاح و به بهره‌برداری برسند گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم ۳ هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری برسانیم‌.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های قابل و ماندگاری در استان به بهره‌برداری رسیده که تاثیرگذار هستند اظهار کرد: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در همه عرصه‌ها، در شرایط سخت تحریم، با حضور در خط مقابله با تحریم‌ها، توانستند صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی ما را سرپا نگاه دارند، این اقدام قابل تقدیر و تشکر است.

شاهرخی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار خیاط در شهر ازندریان مشغول فعالیت هستند گفت: ۲۵ هزار نفر در حوزه مبل و منبت‌کاری در شهرستان ملایر مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان کم‌ترین نرخ بیکاری در فصل بهار در کشور را دارد که ریشه در سخت‌کوشی و فعال بودن مردم استان دارد گفت: اولویت استان توجه و تاکید بر سلامت و پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا است که باید با جدیت دنبال شود.

استاندار همدان با بیان اینکه توجه به اقتصاد و معیشت و تنظیم بازار از اولویت‌هایی است که تا آخرین لحظات حضور در دولت پیگیری خواهند شد خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *