با اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیارد ریال، بهسازی ۴۳ روستای استان صورت گرفت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرکل بنیاد مسکن همدان با اشاره به اینکه در این ۴۳ روستای استان همدان ۸۸ پروژه عمرانی تعریف شده است، گفت: ۷۵ پروژه جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت به طول ۶۷ کیلومتر، ۸ پروژه کانال به طول ۲۱۸۰ متر، دو پروژه دیوار سازی به میزان ۴۱۵۱ متر مکعب و سه پروژه اجرای پل در این روستا‌ها انجام شده است.

ظفری یادآور شد: در مجموع در هفت ماه گذشته ۵۶۶۷ میلیارد ریال در بخش مسکن و بهسازی روستایی از طریق بنیاد مسکن هزینه شده است.
وی با اشاره به احداث ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان در این استان، تأکید کرد: احداث ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان در استان همدان به طور ۱۰۰ درصد اجرا و تحویل بهره برداران شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن همدان با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۵در استان همدان ۱۶۵ هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد، تصریح کرد: ۱۹۹ هزار خانوار در این واحد‌ها سکونت دارند.

این مسئول با اشاره به بهسازی و نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور، افزود: سهمیه استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار فقره تسهیلات بوده که متناسب با این تسهیلات بیش از ۱۲۲ هزار متقاضی واجد شرایط به بنیاد مسکن مراجعه کردند.

ظفری گفت: با عقد قرارداد این تعداد متقاضی بیش از ۱۱۰ هزار مسکن روستایی از این برنامه برخوردار شده و موفق به اخذ پایان کار شدند.
 انتهای خبر / ب

 

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *