پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی در آستانه روز خبرنگار با صدور پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را با صدور پیامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه‌ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر و آگاهی بخشی به جامعه تداوم یابد.

بخش مهم و قابل توجه‌ای از پاسداری از حقوق مردم، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیان دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

عزیزانی که در کمال صداقت و امانت داری، عمر خود را در عرصه خدمتگزاری سپری کرده و در مسیر دستیابی به اهداف متعالی تلاش می‌کنند و ضمن انعکاس اخبار امیدوارکننده با انتقاد‌های دلسوزانه خود منشا اصلاح و بهتر شدن امور هستند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آقای مهدی کاشی از فعالان متعهد عرصه رسانه، و همچنین قدردانی از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران استان در انعکاس دقیق اخبارو همکاری و تعامل خوب با کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا و همکاری خوب در دیگر رویداد‌های مهم که موجبات تنویر افکار عمومی را به همراه دارد، این مناسبت میمون را تبریک گفته و از یکایک فعالان این عرصه تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم با همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتقای نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف استان برداریم.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *