برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همدان

به گزارش غرب ایران؛سید مهدی مسبوق روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این آزمون ۱۴ هزار و ۲۹۳ داوطلب در رشته‌های گوناگون با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد، هفت هزار و ۴۰۰ داوطلب مرد و ۶ هزار و ۸۹۳ داوطلب زن هستند.

وی اظهار داشت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۹ در ۱۳۳ کدرشته در صبح روزهای پنجشنبه شانزدهم، جمعه هفدهم و شنبه هجدهم مرداد همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز برگزار می‌شود.

مسبوق عنوان کرد: در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، داوطلبان در ۶ گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی در ۱۳۳ کد رشته امتحانی در سطح استان و در شهرهای همدان، ملایر و نهاوند به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: هشت هزار و ۷۷۵ داوطلب شهر همدان در چهار حوزه امتحانی دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش همدان در این آزمون شرکت می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: کارت شرکت در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد رشته‌های امتحانی گروه‌های آموزشی ۶ ‌گانه از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آزمون امروز از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز شد، اضافه کرد: شروع فرآیند آزمون، ساعت ۸:۰۰ صبح است و داوطلبان توجه کنند که در ۲ روز آینده نیز، نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون، در حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.

مسبوق بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و خودداری از تجمع در مقابل درب‌های ورودی آزمون تاکید و بیان کرد: از داوطلبان درخواست داریم حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۳۰ به حوزه‌های امتحانی مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: داوطلبان لازم است در هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی معتبر به همراه داشته و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف، کتاب، یادداشت و جزوه خوداری کنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی‌سینا یادآور شد: نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی‌ارشد به گونه‌ای طراحی شده که برای پاسخگویی به سوالات نیاز به ماشین حساب نیست، به داوطلبان تاکید می‌شود، ماشین حساب همراه خود نداشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان لازم است.

مسبوق تاکید کرد: همه حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از برگزاری آزمون به طور کامل ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی گفت: داوطلبان از ساعت ۹ و  ۳۰ دقیقه صبح به بعد می‌توانند در صورت تمایل سالن آزمون را ترک کنند و زمان قانونی برگزاری آزمون تا ساعت ۱۳ است.

انتهای خبر/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *