استاندار: ۶۷ طرح مولدسازی املاک در همدان اجرا می‌شود

به گزارش غرب ایران:سیدسعید شاهرخی  در جلسه استانداردسازی و مولدسازی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی افزود: رییس جمهوری تاکید دارد که اموال مازاد به نفع مردم مولدسازی شوند.

وی خاطرنشان کرد: به تبعیت از سیاست دولت با جدیت به دنبال تعیین ‌تکلیف اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان هستیم.

استاندار همدان با بیان اینکه شناسایی اموال مازاد دولت و دستگاه‌های مختلف اجرایی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی که املاک مازاد و بدون استفاده دارند، موظف به واگذاری آن‌ها برای فروش یا به دستگاه‌ اجرایی دیگر هستند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۷ پرونده در راستای این سیاست مصوب و به مرکز برای تعیین‌ تکلیف ارسال شده است.

وی گفت: در راستای مولدسازی املاک مازاد،  کمیته‌ای تشکیل شد تا به صورت هفتگی امور را پیگیری کنند و به کارگروه استاندارد سازی گزارش دهند.

وی اظهار داشت: املاک دولتی که بدون استفاده هستند برای فروش واگذار خواهند شد و برای پروژه‌های دیگر که می‌تواند به مردم کمک کند هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که از این سرمایه‌های راکت نهایت بهره‌وری و استفاده را ببریم.

انتهای خبر/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *