امسال سایت جدید نمایشگاه‌های همدان افتتاح می‌شود

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از پیگیری افتتاح سایت جدید این مجموعه طی امسال خبر داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در این خصوص اظهار کرد: چند سالی بود که ساخت و ساز سایت جدید نمایشگاه تعطیل بود اما با ورودم به این مجموعه سعی کردم کار پیش برود و دوباره از سر گرفته شد.

حمید گلی‌پور با تاکید به اینکه در حال حاضر سایت جدید تعطیل نشده و کار در آن انجام می‌شود گفت: پروژه به خاطر مشکلات اعتباری کمی به کندی پیش می‌رود.

وی بیان کرد: از آنجا که نمی‌توانیم بودجه دولتی یا حاکمیتی داشته باشیم و باید منابع آن را از درآمدهای نمایشگاه تامین کنیم، به دنبال دریافت تهسیلات بانکی بودیم که در این حوزه تا حدودی کارها پیش رفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خاطرنشان کرد: اگر دو ماه آینده بانک مرکزی برای اعطای تسهیلات موافقت کند امسال سایت جدید را افتتاح خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در سایت جدید رفع مشکلات ترافیکی با تعبیه پارکینگ دیده شده است؟ گفت: سایت جدید با تمام استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود که در فاز اول هزار واحد پارکینگ جانمایی شده است.

گلی‌پور با بیان اینکه حل مشکلات ترافیکی و مسائل رفت و آمد مردم و … در این سایت دیده شده است افزود: سایت جدید یکی از بهترین سایت‌های نمایشگاهی در غرب کشور خواهد بود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *