شهروندان همدانی ۴۲۸ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند

به گزارش غرب ایران ؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان افزود: شهروندان همدانی دیروز ۴۲۸ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد منجر به عملیات شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار و ۵۵ تماس اشتباه بوده است، گفت: ۳۵۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان ادامه داد: عملیات انجام شده در این مدت ۵ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق درختان در بلوار مصیب مجیدی و شهرک امیرکبیر، حریق خودرو در بلوار ۱۵ فروردین، نشت گاز در شهرک بهشتی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه بوده است.

بیاناتی افزود: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۴ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در استادان، میدان پاسداران، بلوار الغدیر و شهرک مدرس، ۲ مورد مهار حیوانات در چهارراه میدان بار و بلوار الغدیر و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در جاده کرمانشاه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

انتهای پیام /ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *