مبادله سهام ۲۹۹ شرکت در بورس همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: تعداد ۱۹۹ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۱۹۳ سهم متعلق به ۲۹۹ شرکت در بورس همدان مبادله شد.

علی اسکندری  اظهار داشت: طی هفته جاری بیش از ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۰۹ هزار  میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

وی گفت: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان هم تعداد ۱۹۹ میلیون و ۳۶۸  هزار و ۱۹۳ سهم متعلق به ۲۹۹ شرکت به ارزش ۱۰۸۲ میلیارد و ۳۹۷ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۵۸۹  ریال مبادله شد.

اسکندری اضافه کرد: ۵۵ درصد از معاملات این هفته بورس همدان مربوط به خرید سهام و ۴۵ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: همچنین طی این هفته ۱۰۰ نفر در دوره های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

اسکندری اضافه کرد: همچنین بانک ملت، بانک تجارت و سایپا پربیننده ترین شرکت های بورس بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۳۱۳ هزار و ۴۹ واحد بود که نسبت به هفته گذشته ۱۳ هزار و ۶۹ واحد کاهش یافت.

اسکندری اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۲۰۳ واحد کاهش به رقم ۴ هزار و ۶۹ واحد  رسید.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *