۸۰۰۰ ناوگان اتوبوسی در کشور برای جابجایی زائران اربعین آماده هستند

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور از آمادگی ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار اربعین در کشور خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، داریوش باقرجوان در پنجمین نشست هماهنگی حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همدان که با حضور مدیران کل و معاونین حمل ونقل ۵ استان کشور و همچنین تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده اربعین امسال سفر مسافران از مرز به شکل دو مرحله ای انجام خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش ۲.۵ برابری تعداد زائران کربلا در تاسوعا و عاشورا در سال جاری، افزود: پیش بینی می شود تعداد زائران اربعین نیز در سال جاری افزایش یابد.

باقرجوان وضعیت ناوگان حمل و نقل مسافر استان همدان را مطلوب دانست و یادآور شد: در ایام اربعین این اداره کل نقش مهمی در انتقال و جابجایی زائران اربعین دارد.

وی اظهار داشت: مسافران از مرز مهران با توجه به مقصد نهایی خود به یکی از شهرها اندیمشک، همدان و کرمانشاه منتقل شده و سپس در مرحله دوم به مقصد نهایی خود انتقال پیدا می‌کنند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور تاکید کرد: شبکه حمل ونقل مسافر کشور تمام توان خود را برای انجام سفرهای ایمن و راحت زائران اربعین به کار خواهد گرفت. ‌

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *