شریعتمداری: شستا تا پایان مهر ماه در بورس قرار می‌گیرد/ وزارت رفاه از بنگاهداری به سمت سهامداری می‌رود

به گزارش غرب ایران ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه  اشتغال پایدار روستایی در دولت مورد تاکید است اظهار داشت: یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به اذن مقام معظم رهبری به ایجاد اشتغال پایدار روستایی اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین برای توسعه اشتغال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار ارز تبدیل به ریال شده است و از مجموع منابع ۹۰۰ هزار میلیارد ریال از این میزان تاکنون پرداخت شده است.

شریعتمداری عنوان کرد: سهم اشتغال روستایی از ۳ درصد سبد اشتغال کشور در ۳ ماهه نخست امسال به بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری داشته باشند تصریح کرد: روسای بانک‌هایی که در این حوزه همکاری ندارند، عزل شوند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اشتغالزایی زود‌بازده در استان همدان اختصاص یافته است تاکید کرد: ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال طرح معرفی شده بود که ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال آن واگذار شد

وی تصریح کرد: نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی هم جهت و همسو هستند و این استان از استان‌های مستعد در حوزه‌های صادراتی است که می‌تواند در عرصه بین‌المللی هم بدرخشد.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمنان ایران با ایجاد تحریم‌ها به دنبال شکست جمهوری اسلامی بودند تأکید کرد: اما  با همدانی مسئولان کشور ایران را به مسیر توسعه می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه  در سال جاری سود فعالیت‌های اقتصادی شرکت شستا ۳۶۸ درصد بوده اظهار داشت:  تا پایان مهرماه شرکت شستا به طور کامل در بورس قرار می‌گیرد تا حرکت این وزارتخانه  از بنگاهداری به سمت سهامداری برود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *