Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-05-24 15:32:08Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com©¦ÿoÔ]ϱ

کشف جرائم اینترنتی در همدان ۸۵ درصد افزایش یافت

به گزارش غرب ایران ، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تبریک این هفته، تبریک به امنیت ایجاد شده در جامعه است و باید به آحاد مردم وجود چنین امنیتی را تبریک گفت.

وی افزود: این هفته فرصتی است تا بخشی از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته توسط همکارانمان را به اطلاع مردم برسانیم و هم چنین در نشست‌های متعدد با مردم راه کارهای چگونگی رسیدن به امنیت مطلوب و استفاده از ظرفیت‌ها را مورد بازنگری قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان این در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی ۱۶۰ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود گفت: ۱۶۰ دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان، عطر افشانی مزار شهدا اجرای برنامه‌های متعدد در معاونت‌های ناجای استان و غیره از جمله این برنامه‌ها است.

کامرانی صالح با اشاره به شهادت دو تن ازپرسنل ناجا از ابتدای سال تا کنون اظهار داشت: تمام ماموریت‌های نیروی انتظامی به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است اما در حوزه عفاف و حجاب که توطئه برزگی از طرف دشمنان بود با هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

وی با بیان اینکه مردم در سامانه ۱۹۷ می‌توانند به بیان دیدگاه و انتقادات خود نسبت به عملکرد نیروی انتظامی بپردازند، ابراز کرد: در سال گذشته مطالبات ۶۰۰ نفر از مردم به صورت میدانی در مرکز ۱۹۷ مورد بررسی قرار گرفت و تعداد ۱۵ هزار نفر نیز به صورت تلفنی با این سامانه در ارتباط بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر این که برخورد با مفسدان اقتصادی یکی از دغدغه‌های امروز جامعه است مطرح کرد: بیش از ۲ هزارنفر در عملیات‌های صورت گرفته بازداشت و خودروی آن‌هابه ارزش ریالی ۱۲۴هزار میلیارد تومان  توقیف شده است موضوعی که با رشد ۱۲ درصدی در استان همراه بوده است.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در آن شاهد افزایش جرایم بیش از ۵۰ درصدی بوده‌ایم بحث فضای مجازی است که با تلاش‌های صورت گرفته آمار ۸۵ درصدی در کشف و ضبط این جرایم ثبت شده است که بیش تر این جرایم در زمینه کلاه برداری اینترنتی و مزاحمت‌ها هستند.

کامرانی صالح با اشاره به این که همدان محل استقرار و استراحت زائران اربعین ۵ استان است، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان همدان با توجه به اهمیت این موضوع برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ایام اربعین دارد.

وی اقدامات فرهنگی را نیازمند همراهی آحاد مردم دانست و گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امین مردم است که بنا براین شعار، استفاده از تجربیات نخبگان و کشف علمی جرم در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *