دریافت وام ازدواج توسط ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، حسن پیمانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: با توجه به تأکیدات رئیس جمهور و استاندار همدان درباره پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت، در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری در استان همدان افتاده است.

او با بیان اینکه در استان همدان ۲۵ هزار متقاضی دریافت وام ازدواج بوده‌اند، گفت: ۲۸۱۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دراستان همدان پرداخت شده به‌طوریکه از ۲۵ هزار نفر متقاضی به ۲۱ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با تأکید بر اینکه به علت ناترازی در سیستم بانکی از اسفند تا فروردین پرداخت تسهیلات کُند شده بود، گفت: از اردیبهشت روند پرداخت تسهیلات ازدواج بهتر شد و به طور قطع نباید در اردیبهشت، خرداد و تیرماه مشکلی وجود داشته باشد.

پیمانی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در صورت تکمیل بودن پرونده، حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد، گفت: مردم می‌توانند مشکلاتی که درباره دریافت تسهیلات ازدواج دارند را به سامانه ۱۱۱ سامد استانداری همدان اعلام کنند ضمن اینکه از فرمانداران خواستیم مشکلات را به ما اطلاع دهند.

او با اشاره به اینکه ۹۳۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری تا پایان سال ۱۴۰۱ در استان همدان پرداخت شده است، گفت: در سه ماهه ابتدای امسال نیز ۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در استان همدان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *