همدان یکی از قطب‌های کاراته کشور است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، سیدحسن طباطبایی در مجمع سالیانه هیئت کاراته همدان اظهار کرد: رئیس هیئت همدان از مدیران دلسوز کاراته کشور محسوب می‌شود، ما همه یک تیم و خانواده هستیم که برای اعتلای ورزش و برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان تلاش می‌کنیم.

وی افزود: هفته آینده تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود که نیمی از نفرات را بانوان تشکیل می‌دهند، کمتر رشته‌ای چنین قابلیتی را دارد و این یک ویژگی برای دختران کاراته‌کا محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه این رشته ورزشی پتانسیل بالایی دارد و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران نیز موضوع مهمی است که نیاز به هم‌افزایی دارد، گفت: امروز باید نسبت به گذشته بیشتر کار کنیم، چون اهالی ورزش در صف اول خدمت به جوانان این دیار هستند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: با قاطعیت می‌گویم که یک بچه از مربی بیشتر از پدر و مادر الگو می‌گیرد و باید مربیان به این امر توجه کنند.

وی با اشاره به اردوهای تیم ملی بیان کرد: موضوع اعتقادات و اخلاق‌مداری خیلی مهم است و همواره در اردوهای تیم ملی به آن تاکید داریم، زندگی بسیاری از قهرمانان بزرگ جهان و المپیک را که می‌خوانیم، پی به این می‌بریم که پایبندی به اخلاق حرفه‌ای برای آنها خیلی مهم بوده است.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: در همدان یکی از بهترین رؤسای هیئت‌ها را در اختیار داریم و همدان عصای دست فدراسیون است، چون هم در بحث فنی و هم در بحث اجرایی از این استان کمک می‌گیریم.

 

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *