موج تازه‌ای از بارش برف استان همدان را فرا می‌گیرد

به گزارش غرب ایران روح‌الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، به تدریج افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: میزان رطوبت هوا از عصر فردا شنبه افزایش می‌یابد و برای روز یکشنبه شدت بارش برف در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

زاهدی ادامه داد: در پی فعالیت این سامانه بارشی، میزان دمای هوای بیشتر نقاط استان بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه حجم بارش ها کم می‌شود و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این سامانه دوباره فعال می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و رزن با ۱۶ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

زاهدی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته صفر درجه سانتی‌گراد و دمای کمینه آن ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *