حضور باشکوه همدانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ پایتخت تاریخ و تمدن سنگ تمام گذاشت

به گزارش غرب ایران، راهپیمایی چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب حکایت دیگری از اراده و انسجام ملی را در جای جای ایران اسلامی و این خطه شهیدپرور به نمایش گذاشت.

زنان و مردان غیرتمند و شهید پرور در جای جای استان همدان امروز با در دست داشتن تصاویری از شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان جبهه مقاومت و تمثالی از شهدای والامقام دفاع مقدس بار دیگر با ادامه راه پرصلابت مقاومت و مسیر نورانی شهدا تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی چهل و چهارمین بهار انقلاب- همدان

غیورمردان و شیرزنان این خطه شهیدپروز امروز با یاد و نام سردار دل ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با پشت پا زدن به همه هیاهوها، غوغاسالاری ها و تبلیغات منفی دشمن برای القای ناامیدی و یاس در میان مردم ، نشان دادند که تطمیع ها، تهدیدها و تحریم ها نمی تواند در اراده مصمم و وفاداری ملت به نظام و انقلاب خللی ایجاد کند.

راهپیمایی چهل و چهارمین بهار انقلاب- همدان

مردم همدان و جای جای ایران اسلامی با وجود همه تنگناها و فشارها اما بی گلایه، قدردان و قانع تر از همیشه با همان پشتکار و تعهد دوران انقلاب و دفاع مقدس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را محکم تر، پرشکوه تر، متفاوت تر و استوارتر از سالهای گذشته به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی چهل و چهارمین بهار انقلاب- همدان

از هر نسلی آمدند حضور اقشار مختلف مردم از رئیس و مرئوس، روحانی، بازاری، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و حتی خبرنگاران در حالی که تصاویری از امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهید سلیمانی و پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی در دست داشتند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را به ثبت رساندند.

از دانش آموز و دانشجو تا معلم و کارگر و از پیر و نوجوان تا مادر مهربان شهیدی که با ندای الله اکبر همه آمده بودند تا پنجه در پنجه استکبار افکنده و نظام سلطه را گوشمالی دهند.

راهپیمایی چهل و چهارمین بهار انقلاب- همدان

حضور نوجوانان و جوانان در آیین شکوهمند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بسیار پررنگ تر از سال های گذشته بود و این موضوع نشان دهنده رویش های انقلاب اسلامی در آستانه چهل و پنج سالگی است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *