۲۲ بهمن نماد وحدت و انسجام ملی است

به گزارش غرب ایران، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان افزود: تقوای سیاسی امروز، محافظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌هایی است که هزاران نفر به خاطر آن به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی و استکبار به دنبال حذف اسلام و ترویج تفکر “ما نمی‌توانیم” در جامعه بود، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ما دارای اعتماد به نفس هستند و به “ما می‌توانیم” باور دارند

وی تاکید: اگر امروز در عرصه‌های مختلف رشده کرده‌ایم و جهانیان بر این رشد ما تأکید دارند، همه مرهون جوانان این آب و خاک و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) به مردم ایران اعتماد به نفس دادند، افزود: موفقیت جمهوری اسلامی، یعنی موفقیت دانشمندان، دانشگاهیان و جوانان این کشور و به طور کلی موفقیت مردم و مسئولان است.

آیت‌الله شعبانی موثقی ادامه داد: کدام تحلیل‌گر سیاسی می‌تواند امروز ادعا کند که جمهوری اسلامی وابسته یه یک کشور دیگر است، البته بنا بر مصالح خودمان با کشورهای دیگر در تعامل هستیم.

وی اضافه کرد: اگر با بعضی کشورها هم تعامل نداریم، به این علت است که آن‌ها خودشان را دست برتر می‌دانند و ما حاضر به ذلت نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، مظهر حاکمیت اراده مردم است، گفت: اگر دوره پهلوی فساد نبود و وضعیت بهتر بود، چرا هزاران نفر از جوان این کشور حاضر شدند با شاه مبارزه کنند و در راه آرمان‌های این انقلاب شهید شدند.

وی اظهار داشت: حتی سازمان مجاهدین که امروز با پهلوی پیوند خورده است در آن دروان به صورت مسلحانه علیه شاه می‌جنگید.

آیت‌الله ‌شعبانی موثقی با مطرح کردن این سئوال که “کدام گروه مردمی در دروان پهلوی از شاه حمایت کرده است؟” گفت: رسانه‌های دشمن کاری جز فریب ندارند و باید برای تبیین صحیح مسائل، تاریخ را به درستی مطالعه کرد.

وی تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته آنجا که انقلابی عمل کردیم و انقلابی ماندیم و جهادی وارد میدان شدیم، رشد کردیم.

امام جمعه همدان گفت: در هر جا که از اصول خود فاصله گرفتیم و تفکرات لیبرالی حاکم شد، همچون عرصه اقتصاد و معیشت با مشکل مواجه شدیم.

وی بیان کرد: استقلال و آزادی سر جای خود مهم است، اما همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند اقتصاد و مسکن مردم هم باید درست شود.

آیت‌الله شعبانی موثقی اظهار داشت: این میزهای مدیریت حاصل خون ۳۰۰ هزار شهید والامقام است و انقلابی عمل کردن به مثابه تقوای الهی برای مسئولان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه چرا رسانه‌های دشمن از عفو رهبر معظم انقلاب ناراحت هستند؟ گفت: مگر آنها خود را طرفدار مردم ایران معرفی نمی‌کردند.

امام جمعه همدان ادامه داد: دشمن می‌خواهد فرزندان این کشور در زندان باشند تا آن‌ها کاسبی کنند اما ما می‌خواهیم آن‌ها به زندگی برگردند.

وی افزود: کسی که لیدر بوده و قتل و جنایت انجام داده حسابش جداست، اما کسی که تحت جو رسانه‌ای دشمن قرار گرفته فرزند ماست و رهبر انقلاب همانند یک پدر که فرزند خود را می‌بخشد این عفو را اعلام کردند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *