تمامی راه‌های استان همدان باز و تردد در آنها جریان دارد

به گزارش غرب ایران، سرهنگ علی فکری در جمع خبرنگاران بیان کرد: پدیده غالب در اکثر جاده‌های استان پدیده مه گرفتگی شدید است به نحوی که در محور آزاد راه ساوه به همدان کاهش دید تا شعاع ۲۰ متری وجود دارد که با تمهیدات ترافیکی در تلاش هستیم که از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

وی افزود: محور ملایر تا گنبد، محور سنندج تا گردنه همه کسی و همچنین همدان به اسد اباد شاهد کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر می‌باشیم که لازم است رانندگان از عجله، سرعت وسبقت وانحراف به چپ خودداری وبا رعایت فاصله طولی ادامه مسیر دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: هم اکنون در مسیرهای یاد شده نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست ولی سطح جاده‌ها لغزنده می‌باشد که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

سرهنگ فکری با تاکید به پرهیز از سفرهای غیر ضروری، گفت: رانندگان با روشن کردن بخاری خودرو و سیستم تهویه و پایین آوردن قسمتی از شیشه خودرو از بخار گرفتگی شیشه خودرو با هدف کاهش دید جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *