برف روبی و پاکسازی معابر توسط شهرداری همدان در سطح شهر ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ «سیدمسعود حسینی»  افزود: در پی تداوم بارش برف عملیات برف روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر ادامه دارد.

وی اظهار داشت: برف روبی معابر شهری با ۵۰۰ نیروی شهرداری و با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری یکسره و تمام مدت در عملیات شبانه روزی در حال یخ زدایی معابر شهر هستند و عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

شهردار همدان تصریح کرد: با هدف دسترسی آسان شهروندان به مخلوط ماسه و نمک، مخازن نمک در نقاط مختلف سطح شهر به‌ویژه سطوح و خیابان های شیب دار تعبیه شده است.

حسینی با اشاره به اینکه استفاده بیش از حد نمک برای جلوگیری از یخبندان معابر علاوه بر آسیب رساندن به آسفالت معابر، فضای سبز و آب های زیر زمینی، موجب مشکلات زیست محیطی می شود گفت: شهروندان هنگام بارش برف تعامل و همکاری لازم را با عوامل ستاد برف روبی داشته باشند.

وی اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری به ویژه در این روزهای برفی را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

حسینی با بیان اینکه پارک خودروها در معابر کاهش سرعت برف روبی را به همراه دارد، گفت: پارک خودروها در معابر علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می شود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *