خام‌فروشی معادن همدان به‌ضرر استان است

به گزارش غرب ایران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، در جلسه دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی استان همدان، با ابراز اینکه “یکی از مشکلات جدی ما مربوط به خام‌فروشی مواد است”، اظهار داشت: در حوزه معدن به‌شدت مخالف خام‌فروشی هستیم، چرا که سنگ دوریالی از کوه خارج و به استانی دیگر ارسال می‌شود و پس از فرآوری با مبلغ ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه “به‌دنبال ارزش افزوده و بازگشت سرمایه به استان هستیم”، گفت: باید مجوز و پروانه بهره‌برداری به افرادی داده شود که سهم تولیداتشان زیاد باشد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد، تصریح کرد: بنکداران، شهرک‌های صنعتی و فناوری‌های برتر و منطقه ویژه اقتصادی همدان نشان‌دهنده فعالیت‌های اقتصادی مؤثر این استان است.

وی با تأکید بر این‌که در استان همدان مشکلاتی وجود دارد و تولیدکنندگان و صنعتگران، حرف‌هایی دارند که باید به گوش مسئولان برسد، تصریح کرد: به همین منظور از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کردیم که برای گفت‌و‌گو با تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران استان همدان در این استان حضور پیدا کند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *