نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تابع نظر ستاد ملی کرونا است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ «علیرضا قاسمی فرزاد» افزود: آنچه که مورد تاکید ستاد ملی و استانی کرونا است رعایت همه ضوابط و دستورالعمل های پیش بینی شده به ویژه استفاده از ماسک در جریان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی با بیان اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط و نظر ستاد کرونا(راهپیمایی و یا خودرویی) انجام شده که در هر حالت رعایت تمامی ضوابط بهداشتی به صورت جدی مورد تاکید است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: نحوه برگزاری آیین باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن براساس اعلام ستاد ملی کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، براساس رنگ بندی شهرها خواهد بود که در وضعیت قرمز این مراسم به صورت خودرویی و در وضعیت زرد و نارنجی به صورت راهپیمایی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قاسی فرزاد تصریح کرد: برهمین اساس نحوه برگزاری آیین بوم االله ۲۲ بهمن متناسب با رنگ بندی کرونا و همچنین ابلاغیه ستاد ملی کرونا خواهد بود که تا پایان هفته مشخص و اعلام می شود.

استاندار همدان تاکید کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص ستاد ملی کرونا است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مصوبات ستاد را اطلاع رسانی و وزارت کشور به استان ها ابلاغ می کند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *