تجهیز تمامی مدارس استان همدان به سامانه تهویه هوا

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ «محمد حسین مرادی» افزود: استان همدان در مجموع دارای ۱۱ هزار کلاس درس است که تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ دستگاه تهویه هوا از طریق نوسازی مدارس تامین و برای نصب در مدارس به آموزش و پرورش استان تحویل شده است.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تهویه هوا نیز از طریق مدارس و آموزش و پرورش تهیه و در سطح کلاس های استان همدان نصب شده است.

مرادی با اشاره به اینکه سه هزار کلاس درس باقیمانده استان همدان نیز تا پایان سال به دستگاه تهویه هوا مجهز می شوند، افزود: برای تامین دستگاه های موردنیاز از محل کمک های خیرین سلامت، مدرسه ساز و همچنین اعتبارات استانی و مدارس خودگردان استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه فجر نیز اظهار داشت: ۱۴ طرح آموزشی، ورزشی با ۴۹ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان به مناسبت دهه فجر بهره برداری شده است.

به گفته وی، این طرح ها در قالب ۱۰۴ کلاس درس با ۱۵ هزار و ۷۱۳متر مربع زیربنای آموزشی در مناطق مختلف استان همدان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: از ۱۴ طرح آموزشی افتتاح شده در استان، هفت طرح آن به همت خیرین آماده بهره برداری شده است.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *