بخش بیماران بین‌المللی بیمارستان آتیه همدان بهره برداری می شود

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر بیمارستان آتیه همدان از بهره‌برداری بخش بیماران بین‌المللی بیمارستان آتیه همدان به منظور فعالیت در حوزه توریست‌درمانی خبر داد.

غلام‌عباس جابری  اظهار کرد: پیرو تصمیمات سازمان تامین اجتماعی مبنی بر فعالیت در حوزه توریست‌درمانی و صدور مجوز در این خصوص بیمارستان آتیه به همراه سه بیمارستان در شهر همدان امور مربوط به پذیرش بیماران خارجی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به فعالیت دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی، یک بیمارستان خصوصی و بیمارستان تامین اجتماعی در حوزه توریست‌درمانی گفت: ایجاد زیرساخت لازم برای فعالیت در حوزه توریست‌درمانی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه ایجاد بخش کاملی به نام پذیرش بیماران بین‌المللی در بیمارستان آتیه همدان در نظر گرفته شده است افزود: با اختصاص اعتبار لازم از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی، اقدامات عمرانی در این بخش آغاز شده است.

وی از ساخت ۶ اتاق تک تخت‌بیمارستانی با تمام امکانات رفاهی در این بخش از بیمارستان آتیه خبر داد و گفت: احتمالاً پایان اردیبهشت‌ماه این بخش بهره‌برداری خواهد شد.

جابری بیان کرد: به منظور راه‌اندازی بخش بیماران بین‌المللی واحد آموزش، پاتولوژی، طب کار و صدور دفترچه، شناسنامه و گواهی ولادت باید جابه جا می‌شدند که به عنوان مثال بخش پاتولوژی به درمانگاه عمومی سابق منتقل شد.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر از استان لرستان و کردستان توریست برای درمان پذیرش می‌کنیم. خاطرنشان کرد: گروه هدف برای اجرای طرح توریست‌درمانی اقلیم خودمختار عراق و شهرهای مرزی عراق هستند، با توجه به نزدیکی که بین مذاهب ایران و عراق وجود دارد و نیز ظرفیت بخش ارتوپدی، چشم و زنان و زایمان بیمارستان آتیه، این موضوع در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر

غرب ایران - جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *