معرفی برترین های اسکواش همدان

به گزارش غرب ایران ؛ رضوان سلماسی  با بیان اینکه این رقابت ها به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در ۲ رده سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال برگزار شد اظهار داشت: در این رقابت ها که به مدت یک روز و به صورت جداگانه برگزار شد، ۴۰ ورزشکار حضور داشتند.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها و در رده سنی زیر ۱۸سال دختران پارمیدا خوشندی، دیانا دارابی و باران حسنی به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیات اسکواش همدان افزود: در رده سنی بالای ۱۸سال بانوان نیز شهپر فتحی اول شد، فاطمه رسولی جایگاه دوم را کسب کرد و طهورا مرادی بر سکوی سوم قرار گرفت.
سلماسی یادآور شد: در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۸سال مانی رنجبر به مقام اول رسید، نیما محمودی جایگاه دوم را به دست آورد و رهام اصفهانی و آروین خوشندی به طور مشترک سوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی بالای ۱۸سال علیرضا حکم آبادی عنوان قهرمانی را به دست آورد، داود خضریان دوم شد و عرفان اصفهانی در جایگاه سوم ایستاد.
هم اکنون حدود یکصد اسکواش باز در همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام /ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *