پیشتازی همدان در تزریق واکسن کرونا

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، «علیرضا قاسمی فرزاد» در شورای اداری استان همدان با اشاره به اینکه این موضوع موجب مهار ویروس کرونا شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهار این بیماری منحوس، زندگی مردم به چرخه عادی برگردد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه محوری باید در سرلوحه کار ما قرار گیرد، افزود: برنامه عملیاتی سه ساله توسط استاندار پیشین تدوین شده و سند توسعه و تحول استان برای چهار سال آینده تدوین می شود.

استاندار همدان اضافه کرد: تحقق شعار دولت سیزدهم مهمترین اولویت اجرای برنامه های ما در استان است.

وی با اشاره به اینکه کسب رضایت و رفع مشکلات مردم در زمینه اشتغال و تولید از تاکیدات رییس جمهوری است، ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه تولید از مهمترین سر فصل های کاری ما در استان همدان است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در کنار وظایف خود باید با همه توان در خدمت تولید باشند و سرمایه گذاران را با احترام جذب کنند.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت مسیر تولید مشخص بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: در کنار تولیدات خوب کشاورزی، در استان با مشکلات آب و خشکسالی مواجه هستیم که باید با تغییر نوع کشت، اجرای کشت های گل خانه ای و آبیاری نوین مصرف آب در حوزه کشاورزی را مدیریت کنیم.

استاندار همدان گفت: در حوزه کشت های گلخانه ای ریل گذاری های خوبی انجام شده که باید با استفاده از این ظرفیت به اهداف خود برسیم.

وی ادامه داد: توجه به مباحث فرهنگی برای ما اهمیت دارد و برخی از هنجارهای کنونی جامعه نتیجه بی توجهی به مسائل فرهنگی است.

وی افزود: باید با بهره گیری ار همه ظرفیت ها، مکارم اخلاق را در جامعه توسعه دهیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران باید با کار جهادی خود را ثابت کنند، اظهار داشت: حضور در جامعه و ارتباط با مردم همراه با رافت و مهربانی باید مورد توجه مسوولان دستگاه های اجرایی باشد.

۲۲ جایگاه عرضه سوخت استان به سامانه کارت سوخت متصل شد

وی افزود: عملیات رفع مشکل جایگاه های سوخت استان از نخستین ساعات حمله سایبری آغاز شد و اکنون ۲۲ جایگاه عرضه سوخت مایع بنزین و گازوئیل به سامانه کارت سوخت و عرضه سوخت دولتی متصل شده است.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *