دعوت از پنج دونده همدانی به اردوی آسیایی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم برای شرکت در رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا (نورسلطان-قزاقستان)  از ۱۴ آبان ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.

دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سید امیر زمانپور، حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه ملکی، امیر حسین اسدی منش و علی عالمی دونده‌های همدانی دعوت شده به این اردو هستند.

مسعود بنوان افزود: همچنین محمدمهدی محمدی از مربیان ارزنده و سازنده استان همدان نیز در ترکیب کادر فنی تیم ملی در این اردو حضور می‌یابد.

وی بیان کرد: در بخش آقایان ورزشکاران دعوت شده از روز جمعه ۱۴ آبان ماه وارد اردو خواهند شد که تا روز ۱۷ آبان ماه به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

بنوان خاطرنشان کرد: ۴۷ ورزشکار تمرینات آماده‌سازی زیر نظر ۲۱ مربی تمرین خود را در این اردو پیگیری خواهند کرد و قرار است در حین برگزاری این اردو تدارکاتی معاینات پزشکی، تست‌های آمادگی جسمانی و کلاس‌های آموزشی برگزار شود.

وی یادآور شد: دعوت شدگان به اردو با بررسی و نظر فنی کمیته‌های تخصصی انتخاب شده‌اند و بر اساس نظر کارشناسان این کمیته‌ها در صورتی که در رقابت های آتی ورزشکاری عملکرد چشم‌گیری داشته باشد، به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.

همدان با برخورداری از هفت هزار ورزشکار دونده در مواد مختلف رقابتی، یکی از استان‌های موفق و پرافتخار کشور به شمار می‌رود.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *