برگزاری سالگرد استاد عرفان «فاضلیان» در سطح کشور

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان گفت: نخستین سالگرد رحلت استاد عرفان و اخلاق آیت‌الله حاج سیدرضا فاضلیان امروز پنجم آبان‌ماه بر سر مزار او در رواق حضرت زهرا (س) در حرم امام رضا(ع) با سخنرانی آیت‌الله راشد یزدی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از حرم مطهر رضوی از طریق لینک مجازی «هیئت آنلاین» هم به شکل زنده پخش خواهد شد و همزمان برنامه مشابهی در قم برگزار می‌شود.

فاضلیان تأکید کرد: مراسمی در همدان و ملایر همزمان با دهم آبان‌ماه در حسینیه امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر و مراسمی هم با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی در ملایر از بعد نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم‌چنین جمعه ۱۴ آبان‌ماه نیز مراسمی در تهران، قیطریه، تقاطع اندرزگو ساعت ۶ و نیم تا ۸ صبح به منظور بزرگداشت مقام این عالم همدانی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سیدرضا فاضلیان در سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در محله شالبافان شهر همدان دیده به جهان گشود، از سال ۱۳۶۱ با حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی به‌عنوان امام جمعه وارد ملایر شد و مدت ۳۴ سال در منصب امام جمعه ملایر خدمت کرد و سرانجام پس از عمری مجاهدت علمی و عملی ۵ آبان‌ماه ۱۳۹۹ پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

 

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *