شناسایی پیکر مطهر شهید شکرائیان پس از ۳۹ سال گمنامی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ،دوست‌ پرست, نماینده کمیته جست‌ و جوی در مفقودان همدان بیان کرد: پیکر مطهر این شهید چند سال پیش در جریان تفحص پیکر‌های مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت و از آن‌جا که همراه شهید مدارک شناسایی نبوده است این پیکر مطهر در دانشگا‌ه صنعتی اصفهان به عنوان شهید گمنام خاک سپاری گردید.

او درباره نحوه شناسایی این شهید معزز گفت: بعد از ارسال نمونه خون پدر و مادر شهید از طریق انجام آزمایشات دی. ان.‌ای موجود، پیکر شناسایی شد.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودان همدان گفت: وی از شهدای جاویدالاثر سپاه انصارالحسین (ع) است که در ۲۵ آبان ماه سال ۶۱ در منطقه عملیاتی غرب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دوست‌پرست افزود: خبر شناسایی این شهید گمنام شامگاه چهارشنبه درکنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) توسط جهان پهلوان محمدرضا گرائی با حضور جمعی از مسئولان به پدر و مادر و همچنین دیگر اعضای خانواده وی اطلاع داده شد.

او درباره جزییات برنامه‌های این شهید تصریح کرد: از آنجا که پیکر این شهید در اصفهان خاک سپاری شده تصمیم نهایی برای برگزاری مراسم وی در همدان یا اصفهان متعابقا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *