تشکیل کارگاه علمی “سند به مثابه توسعه” در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ دبیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در راستای تبیین شخصیت شهید محراب آیت‌الله مدنی و معرفی آن به عنوان الگویی مناسب برای جامعه به‌ویژه جوانان، چهارمین کارگاه علمی “سند به مثابه توسعه” در حول محور زندگی این عالم ربانی برگزار می‌شود.برخوردار افزود: این کارگاه ۱۶ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ بر بستر نرم افزار adobe connect و با همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور (همدان)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه شهید محراب آیت الله مدنی برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد: سخنران این کارگاه “محمدجواد قربی” پژوهشگر تاریخ انقلاب و اندیشه سیاسی متفکران مسلمان خواهد بود.

برخوردار تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه در لینک https://vc.nlai.ir/hamedan وارد شده و با ثبت نام و نام خانوادگی در آن شرکت کنند.

شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی» از سال ۱۳۵۱ به مدت ۱۰ سال ساکن شهر همدان بود و در سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.

شایان ذکر است: آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *