اجرایی شدن طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی در کشور به تبع آن در استان همدان، منعقد شده تا بر اساس آن به دانش‌آموزانی که در ارزشیابی خردادماه به حداقل مهارت‌های لازم نرسیدند، آموزش داده شود.

معصومه خدابنده لو افزود: طرفین دیگر تفاهم‌نامه افرادی را برای آموزش این دانش‌آموزان به ما معرفی کردند و ما بر اساس حضور افراد در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام دادیم تا به آموزش این افراد، بپردازند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان هدف در این طرح، مشکل یادگیری ندارند و فقط ممکن است از نظر ارتباط با فضای آموزش مجازی مشکل داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: تلاش ما بر این است که این دانش‌آموزان به صورت حضوری آموزش‌های لازم را دریافت کنند و در همین راستا این آموزش‌ها به صورت فردی و حضوری از ابتدای هفته جاری در تمام مناطق استان، آغاز شده است.

معصومه خدابنده‌لوافزود: در هر کلاس ۳۵ نفره ممکن است سه یا چهار دانش‌آموز در ارزشیابی خردادماه به حداقل مهارت‌های لازم نرسیده و به این کلاس‌های حضوری احتایج داشته باشند.

شایان ذکر است: بازه زمانی اجرای برنامه از روز شنبه ۱۹ تیرماه تا روز چهارشنبه ۳ شهریورماه، به میزان دو جلسه آموزشی در هر هفته، در مجموع ۱۴ جلسه آموزشی است.

 

انتهای خبر / ب

 

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *