واکسینه شدن بیش از ۱۲۶ هزار همدانی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ دکتر محمد طاهری افزود :  ۱۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر بوده و ماسک زدن همچنان برای آن‌ها ضروری است و باید همچنان به ماسک زدن ادامه دهند.

وی اضافه کرد: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به دلتا کرونا در استان مشاهده نشده و درصد کشندگی این ویروس جدید هنوز مشخص نیست ، اما قدرت انتقال این ویروس بسیار بالا بوده همچنین علائم آن شبیه سرماخورگی است.
 دکتر طاهری گفت: با افزایش تعداد دستگاه‌های اکسیژن ساز آمادگی مقابله با پیک پنجم کرونا را باید داشته باشیم، اما بخش کمک کننده و مهم مقابله با پیک پنجم مردم هستند.

وی به رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت : در حال حاضر فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند ، مجموعه علوم پزشکی گزارش تعداد مبتلایان را به وزارت بهداشت اعلام کرده و مرکز رنگ بندی‌ها را بر اساس گزارش‌های رسیده اعلام می‌کند.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

زنگ خطر شیوع روزافزون دیابت

غرب ایران - عضو هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران شیوع روزافزون دیابت را یکی از نگرانی‌های متولیان سلامت در دنیا ذکر کرد و گفت:با هدف کنترل این بیماری سال گذشته از ۲۴ آبان روز جهانی دیابت برنامه ملی به مدت ۷۰ روز در سراسر کشور با عنوان کمپین دیابت اجرا شد در این کمپین ۷۴ ٪ از جمعیت بالای ۱۸ سال کشور اسکرین(غربالگری) شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *