اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه کارفرمایان ۲۵۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهکار هستند گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف ، کارفرمایان تا تیرماه فرصت دارند بدهی خود را با این سازمان تسویه کنند.

شهناز حمزه لوئی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان صادر شد.

وی اظهار داشت: برای حمایت از نیروی مولد و کالای داخلی، طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان اجرا شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: از تمام کارفرما‌های واجد شرایط دعوت می‌شود تا تیرماه سال جاری با مراجعه به شعب تامین اجتماعی از این طرح ملی به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۷۷۶ هزار نفر در این استان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: این تعداد ۴۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

 

انتهای خبر/N.B

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *