تصویب پرداخت ۲ میلیارد تومان به تیم فوتبال پاس همدان

غرب ایران -رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: پرداخت ۲ میلیارد تومان از محل اصلاحیه ردیف بودجه سال جاری شهرداری به تیم فوتبال پاس همدان از سوی اعضای پارلمان شهری به تصویب رسید.

 سیدمسعود عسگریان  در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: این کمک مالی در راستای حفظ موقعیت باشگاه پاس و در راستای اعتلای ورزش همدان به تصویب شورای شهر همدان رسید.

وی بیان کرد: شورای پنجم در راستای حمایت از ورزش حرفه‌ای نظیر فوتبال، والیبال، کشتی و سایر رشته‌ها، حمایت‌های همه جانبه را در چارچوب قانون در دستور کار دارد چراکه معتقدیم این حمایت‌ها زمینه ساز ایجاد فضای نشاط عمومی است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه علاوه بر توسعه ورزش همگانی باید در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای نیز سرمایه گذاری شود، گفت: حضور در لیگ‌های حرفه‌ای زمینه ساز ظهور استعدادهای ورزشی است و سرمایه گذاری در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای ورزش در کنار سایر مقوله‌های اجتماعی که جوانان در آن نقش آفرین هستند، بسیار حایز اهمیت است.

وی با تاکید براینکه زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش از سوی متولیان باید فراهم شود، اظهار داشت: در این راستا شورای شهر و شهرداری همدان در حد توان وارد شده و با وجود شرایط سخت مالی در اجرای مسوولیت اجتماعی خود، در کنار ورزش این کلان شهر بوده و برای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای ورزش از هیچ تلاشی دریغ نمی‏‌کند و به این ظرفیت اجتماعی، ورزشی که از سرمایه‌های مهم شهر و جوانان محسوب می‌شود، اقدام به مساعدت به تیم پاس کرده است.

عسگریان با اشاره به اینکه تیم‌های حرفه‌ای و قهرمانی به عنوان سفیران معرف همدان در سطح کشور و حتی عرصه بین الملل هستند، اضافه کرد: انتظار می‌رود تیم فوتبال پاس به عنوان معرف همدان حضور موفقی در رقابت‎ها داشته و باعث ایجاد انگیزه، شور و نشاط بیشتر ورزشی در این استان باشد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *