مسدود شدن جاده بهار – کوریجان تا اطلاع ثانوی

به گزارش غرب ایران سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه استان همدان گفت: جاده اصلی و پرترافیک بهار – کوریجان به علت آغاز عملیات اجرایی خط ریلی همدان – سنندج مسدود شده است.

سرهنگ رضا عزیزی  بیان کرد: جاده اصلی و پرترافیک بهار – کوریجان به علت تردد خودروهای سنگین و کشاورزی یک از مسیرهای پُرترافیک استان همدان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: بسیاری از خودروهای عبوری از جمله کامیون هایی که از غرب به سمت تهران و بالعکس تردد دارند برای اینکه در ترافیک مرکز شهر گرفتار نشوند از مسیر میان بُر کوریجان – بهار استفاده می کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: به منظور راهسازی و ایجاد زیرگذر در مسیر خط ریلی همدان- سنندج با مصوبه شورای حمل و نقل و ایمنی راه های استانداری همدان مسیر شریانی کوریجان به سمت شهرستان بهار تا اطلاع ثانوی محدود شد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: با توجه به مسدود شدن این مسیر شریانی رانندگان می توانند از مسیر جایگزین همدان – کارخانه قند برای تردد به سمت مرکز و غرب کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: طبق گفته پیمانکار این طرح قرار است در سه نوبت کاری ساخت راه و زیرگذر با جدیت دنبال و حداقل بعد از ۲ ماه این مسیر  مجدد بازگشایی شود.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک سانحه فوتی در گردنه اسدآباد و نزدیکی پارک جنگلی رخ داده که به علت خواب آلودگی راننده پراید و برخورد سمت راست این وسیله نقلیه با پشت کامیون مرد ۷۵ ساله فوت و همسرش به شدت مجروح شد.

عملیات ریل گذاری راه آهن سنندج – همدان قرار بود اواخر سال گذشته انجام شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و از روز گذشته آغاز شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *