انجام ۲۲ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

به گزارش غرب ایران ؛ آتشپاد محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۱۷ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان همدانی دیروز ۴۴۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۲ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۲۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است.

بیاناتی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۶۵ تماس اشتباه و متأسفانه ۳۳۶ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۷ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در سنگ سفید، حریق مخروبه در سرگذر، واژگونی و نشت سوخت خودرو در گنجنامه، حریق ضایعات در کوچه قصابان و ۱۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه، باغ بهشت ۲ مورد، شورین، بلوار زینبیه، تپه حاج عنایت، بلوار بعثت، میدان نهم دی، بلوار فرودگاه، شهرک بهشتی، میدان باباطاهر، بلوار خرمرودی و شهر ماشین بوده و همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار فاطمیه، ۲ مورد نجات حیوانات در شیرسنگی و بلوار بهارستان و ۲ مورد مهار حیوانات در خیابان مهدیه و فقیره بوده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر هم با همت آتش نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *