آغاز خرید تضمینی گندم از اوایل تیرماه در استان همدان

به گزارش غرب ایران مجید مسلمی راد مدیر تعاون روستایی استان همدان افزود: ۴۰ مرکز خرید متعلق به تشکل بخش کشاورزی تحت نظارت تعاون روستایی استان همدان به مباشرت از اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تحت نظارت دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی خرید گندم از کشاورزان را با نرخ تضمینی و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی انجام می‌دهند.

مدیر تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: سال گذشته شبکه تعاون روستایی بیش از ۲۱۱ هزار تن گندم از کشاورزان با نرخ تضمینی خریداری کرد که بیش از ۵۰ درصد خرید تضمینی گندم استان همدان بود.

وی اضافه کرد: برای سال زراعی جاری نرخ خرید تضمینی گندم افزایش ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته دارد و قیمت آن دو هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

وی اظهار داشت: پیش بینی خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان همدان حدود ۵۰۰ هزار تن است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته امسال نیز بیش از ۵۰ درصد خرید تضمینی گندم توسط شرکت‌های تعاونی روستایی و تولید انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *