صادرات یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری از گمرک استان همدان

به گزارش غرب ایران ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: صاردات استان امسال هم در شرایط کرونایی به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار می رسد.

ظاهرپور مجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در کارگروه توسعه استان گفت: امسال با توجه به محدودیت های صادرات و شیوع ویروس کرونا در جهاد برای صادرات  یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ی از استان برنامه ریزی کرده ایم.

او با بیان اینکه باید امسال صادرات متحول و متنوع می شود گفت: دو کشور سوریه و پاکستان مقصد هدف گذاری‌های صادراتی این استان در سال جدید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: پارسال هم از استان همدان همان  یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار  بود و ما با توجه به محدودیت ورود کالا به برخی از کشورها برای امسال افزایشی در صادرات پیش بینی نکرده ایم.

پور مجاهد با بیان اینکه میزان کشورهای مقصد صادرات استان کاهش یافته است بیان کرد: صنایع دستی، خشکبار، سیمان، محصولات کشاورزی و باغی و صنعتی، عمده صادرات همدان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تصریح کردند: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *