سرمایه‌گذاری ۸۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی بابیان اینکه همدان با وحدت و همدلی و بدون حاشیه در مسیر توسعه و پیشرفت است، گفت: باید رونق تولید را برای بهبود معیشت مردم دنبال کنیم و برای این کار نیازمند ایجاد فرصت شغلی و از بین بردن بیکاری هستیم.

سید سعید شاهرخی به برخی از برنامه‌ها و مسائل استان همدان در سال جاری پرداخت و گفت: فرصت خدمت را باید قدر بدانیم و با صداقت و شجاعت به مردم بزرگوار استان همدان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف ترسیم شده نیازمند سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی هستیم، افزود: امسال ۷۰ پروژه برای جهش تولید در استان همدان تعریف شده که بخش خصوصی با ۸ هزار میلیارد تومان برای به ثمر رسیدن آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

شاهرخی تاکید کرد: اجرای بیش از ۷۰ پروژه در زمینه‌های مختلف در دستور کار جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان قرار گرفته و ۸۶ پروژه ملی همچون احداث راه آهن، ایستگاه قطار، تأمین آب، سد، مخازن روستایی، بهسازی روستایی، خانه بهداشت نیز دنبال می‌شود.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان نیز با بیان اینکه برنامه‌هایی با هم‌فکری هیئت رئیسه برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان همدان در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از شروط ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان همکاری و همراهی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

اسدالله ربانی مهر با تاکید بر اینکه توانمندسازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: تعامل با رسانه‌ها و خانه مطبوعاتاز تأکیدات مهم استاندار همدان و هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان است.

وی ادامه داد: به طور جدی به دنبال اجرایی کردن سند اطلاع‌رسانی استان همدان هستیم و یکی از معیارهای ارزیابی روابط عمومی‌های استان نیز میزان اجرایی کردن سند اطلاع‌رسانی بوده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز اظهار کرد: تعامل و ارتباط خوبی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان وجود دارد البته انتظار است در حوزه اشتراک ها و آگهی‌ها به رسانه‌ها کمک شود.

مهرداد حمزه افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه در کنار هم نقش اساسی در اطلاع رسانی و توسعه استان دارند کمااینکه وجود بیماری کرونا نقش سازنده رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را بیش از پیش گوشزد کرد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *