سطح مبارزه با سن غلات در مزارع شهرستان بهار به ۱۱ هزار هکتار رسید

به گزارش غرب ایران عبدالحسین اکبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از مبارزه با سن غلات در ۱۱ هزار هکتار از مزارع شهرستان بهار خبر داد و گفت: سطح مبارزه با سن غلات در مزارع شهرستان بهار تاکنون به ۱۱ هزار هکتار رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۶۰ هزار هکتار از مزارع شهرستان بهار زیرکشت گندم و جو قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۲ هزار و ۸۴۹ تن گندم از کشاورزان خریداری شد، عنوان کرد: امسال در سطح ۴۲ هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی شهرستان بهار گندم آبی و دیم کشت شده و پیش‌بینی می‌شود از این سطح ۷۳ هزار و ۶۰۰ تن محصول برداشت شود.

اکبری یادآور شد: کشت جو آبی و دیم در سطح ۱۷ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرستان بهار صورت گرفته که پیش‌بینی می‌شود ۵۵ هزار و ۸۸۰ تن محصول از این سطح برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار بیان کرد: کشت سایر سبزیجات در یک هزار هکتار از مزارع این شهرستان انجام شده و برآورد می‌شود ۵۱ هزار و ۸۸۲ تن محصول تولید شود.

وی سطح باغات بارور شهرستان بهار را ۵ هزار و ۵۰۰ هکتار دانست و یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از این سطح ۴۴ هزار تن محصول باغی تولید شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *