کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل هستند

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی، در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان شروع خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته و تا کنون اقدامات موثری در جهت حفظ سلامت مردم همدان انجام شده است.

شاهرخی با بیان اینکه تلاش و جدیت فرمانداران استان در اجرا و نحوه نظارت بر آن قابل تحسین است، افزود:حفظ سلامت مردم ایجاب می‌کند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت و قدرت تداوم یابد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری‌ها بر تمام ایستگاه‌ها و نیروهای مراقبت سلامت حوزه‌های خود، نظارت داشته باشند و به طور مستقیم جزئیات طرح را بررسی و به استانداری گزارش کنند اظهار داشت: استقرار ایستگاه‌های کنترل و نیروهای مراقبت سلامت در سطح شهر، باید به طور شبانه‌روز باشد.

استاندار عنوان کرد: فرمانداران استان برای حفظ سلامت روانی جامعه، تمام اقدامات انجام شده در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و غربال‌گری را به صدا و سیما ارائه‌کنند تا اطلاع رسانی شود.

شاهرخی با بیان اینکه فرمانداران در انجام غربال‌گری باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم خیالشان راحت و خاطرشان جمع باشد، گفت:باید کلیه مراحل حمایت، پیگیری و نظارت بر طرح فاصله‌گذاری و غربال‌گری مستند باشد.

وی در ادامه افزود: به همت دانشگاه علوم‌پزشکی و فرمانداران و دیگر دست‌اندرکاران ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس استان همدان رتبه نخست غربال‌گری را به دست آورد.

استاندار با بیان اینکه شهرستان نهاوند در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در سطح کشور خوش‌ درخشید، بر حفاظت سلامت و امنیت زندان‌ها و تمهیدات لازم در سطح استان تاکید کرد و گفت:استان همدان مشکلی در زندان‌ها ندارد و برای حفظ سلامت و امنیت آن‌ها اقدامات لازم انجام شده است.

شاهرخی گفت: توصیه می‌شود مردم همچنان در خانه‌های خود بمانند و از انجام تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند البته کلیه فرمانداران برای روز طبیعت (۱۳ فروردین) طرح محدودسازی را انجام و بر ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌ها نظارت جدی داشته باشند.

استاندار خاطر نشان کرد: اعلام می‌شود که کلیه اماکن عمومی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به طور جد تحت کنترل بوده و تا پایان طرح تعطیل هستند و قطعا به برخی از افراد که توصیه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را نادیده می‌گیرند اجازه داده نمی‌شود با سلامت مردم بازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه بخشداری‌ها از ظرفیت دهیاران در انجام طرح فاصله‌گذاری نهایت استفاده را ببرند، افزود: فعالیت فرمانداران در انجام طرح نظارت و نتایج اقدامات آن بررسی می‌شود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *