تردد همدانی‌ها در روز طبیعت ممنوع شد

به گزارش غرب ایران ، حسین افشاری فرماندار همدان اظهار داشت:  طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری شهرستان همدان از صبح روز سیزده بدر اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، ورود به سد اکباتان، منطقه حیدره، امامزاده محسن، روستاهای گردشگری چشین، سیمین، ابرو و دره مراد بیگ، کوی محمدیه، خاکو، تپه حاج عنایت، گنجنامه و بلوار ارم ممنوع است.

فرماندار همدان گفت: از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه تمامی مسیرهای ذکر شده مسدود می‌شود و مسیرهای دسترسی به مناطق یاد شده به صورت فیزیکی بسته می‌شود و توسط پلیس کنترل و مراقبت خواهد شد.

افشاری با بیان اینکه تمامی این تمهیدات برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است، ابراز کرد: مردم باید در این روزها همکاری لازم را داشته باشند و در امن‌ترین مکان، یعنی خانه‌های خود بمانند.

وی با بیان اینکه اگر مردم رعایت نکنند در هفته‌های آینده با بحران ابتلا به کرونا مواجه می‌شویم، تصریح کرد: بهترین راه کمک به کادر بهداشتی درمانی که این روزها در خط مقدم جنگ با کرونا هستند ، در خانه ماندن و رعایت پیام‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *