۴۲۷ هزار و ۹۷۳خانوار در همدان یارانه حمایت معیشتی را دریافت کردند

به گزارش غرب ایران سید احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان داشت: در حال حاضر ۵۶۹ هزار و ۴۷۶ خانوار شامل یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۳۵۱ نفر در استان همدان هر ماه یارانه دریافت می کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس آمار دریافتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمعیتی معادل ۷۵.۲ درصد خانوارهایی که یارانه ماهانه را دریافت می کردند یارانه حمایت معیشتی را هم دریافت می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: این ۷۵.۲ درصد از یارانه بگیران استان همدان ۴۲۷ هزار و ۹۷۳ خانوار را شامل می شوند که به این خانوارها یارانه حمایت معیشتی پرداخت شده است.

وی با یادآوری اینکه جاماندگان از دریافت یارانه حمایت معیشتی می توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶۳۶۹* و ارسال شماره ملی، کد رهگیری دریافت کنند، افزود: افراد پس از دریافت کد رهگیری، به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد، اعتراض خود را به ثبت برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان یادآور شد: بسته حمایت معیشتی برای خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوار ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار ۳ نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و برای خانوارهای ۵ نفر به بالا ۲۰۵ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *