نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج در همدان افتتاح شد

به گزارش غرب ایران، نخستین نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج به مناسب ۴۰ سالگی این نهاد مردمی و انقلابی در تالار قرآن همدان و با حضور مسئولان، فرماندهان و  اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

در این نمایشگاه اقشار مختلف بسیج در رده‌های مختلف مانند فضای مجازی و سایبری، بسیج رسانه، بسیج سازندگی، دانش‌آموزی، دانشجویی، بانوان، کودک و نوجوان، بسیج طلاب، ورزشکاران و غیره با برپایی غرفه‌های مختلف گوشه‌ای از اقدامات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

در حاشیه این نمایشگاه آزادبخت معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان اظهار داشت: شعار “ما می‌توانیم” تنها با تکیه برتفکر بسیجی و آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به تفکر بسیجی تکیه کنیم، افزود: تفکر بسیجی متشکل از خصایصی مانند تفکر، ایثار، جهاد، شهادت، شهامت، اخلاق و عمل است  به همین دلیل رمز رستگاری مردم و مسئولان حمایت از این تفکرو عمل به آن است.

معاون سیاسی استاندار همدان عنوان کرد: اگر امام(ره) نهاد انقلابی بسیج را در کشور تاسیس نمی‌کردند ما نمی‌توانستیم این راه پر فراز و نشیب ۴۰ ساله را با موفقیت بپیماییم.

وی با تاکید براینکه بسیجیان نشان دادند در تمامی عرصه پیشتاز هستند، تصریح کرد: در اتفاقات چند روز اخیر نیز اگر استان همدان با مشکل خاصی رو به‌رو نبود و یا شورای تامین توانست به خوبی استان را اداره کند به دلیل  همراهی مردم انقلابی و بسیجی همدان بود.

آزادبخت با اشاره به اینکه من و آقای استاندار افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم، گفت:موفقیت‌های  نهاد نظام اسلامی در کشور را مدیون تفکر بسیجی می‌دانیم و ایمان داریم برای ادامه راه محتاج این تفکر هستیم.

از نکات جالب توجه در این نمایشگاه اجرا گروه‌های همخوانی بسیج، حضور گسترده نوجوانان  و آموزش تیراندازی به افراد علاقمند بود. این نمایشگاه که نخستن نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج در کشور است در روزهای آینده میزبان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشگر سلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *