۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در همدان برگزار می‌شود

به گزارش غرب ایران، علی بقایی  در جمع اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج ۴۰ عنوان برنامه محوری با ۴۰۰ ریز برنامه در سطح شهرستان همدان اجرا می‌شود.

 وی بیان کرد: عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با ۸۰ خانواده بسیجی شهید، راه اندازی هزار و ۲۰۰ حلقه صالحین با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خدمات رسانی در بخش‌های مختلف اجتماعی در ۶ نقطه از شهر، برپایی ۴۰ نشست بصیرتی در مدارس وکارخانه‌ها، برپایی ۴۰ میز خدمت، راه اندازی ۱۴ صندوق قرض الحسنه، برگزاری دوره آموزش سواد فضای مجازی در مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه و برگزاری اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه انقلاب از جمله برنامه‌های طراحی شده در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از ویزیت رایگان عموم شهروندان در دو درمانگاه شهید شکری موحد و فارابی در ۵ آذر ماه خبر داد و ابراز کرد:  نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج  نیز در این هفته برپا  می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز سرمایه اجتماعی بسیج به یک مدل جهانی تبدیل شده و کشورهای در حال مقاومت و ملتهای مستضعف جهان در حال الگوگیری از آن هستند.

بقایی با بیان اینکه بسیج در طول این سال‌ها توانسته علاوه بر عرصه نظامی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و دیگر موارد نیز اقدامات قابل توجهی انجام دهد، گفت: حرکت بسیج قربه الی الله و در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، حرکتی که در ۲۲ قشر توانسته خدمات بسیاری را به مردم ارائه دهد.

وی با اعلام اینکه امروز حضور در عرصه‌های اجتماعی از اولویت‌های بسیج در کشور است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  ما در چهار بخش حاشیه نشینی، اعتیاد، مسائل اخلاقی  و طلاق متمرکز شده‌ایم تا نتیجه لازم را به دست آوریم.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *