رونق تولید در استان همدان رو به رشد است

به گزارش  غرب ایران، حمیدرضا متین   در همایش تجلیل از تولیدکنندگان، صادرکنندگان و کارآفرینان برتر حوزه اصناف استان همدان اظهار داشت: خوشبختانه در ماه‌های گذشته رونق تولید در استان همدان روند صعودی گرفته است. بالا بردن ظرفیت تولید برخی واحدهای تولیدی و  صادرات غیرنفتی استان دلیلی بر اقتدار رونق تولید در استان است.

وی با بیان اینکه عدم تعادل وضعیت ارزی و  کمبود کالای مورد نیاز مردم در بازار، اقتصاد کشور را در جنگ نابرابری قرار داده، ابراز کرد: در مرحله‌ای از اقتصاد بحرانی قرار داریم که حمل کالای خارجی و تبادل پول در کشور به سختی انجام می‌شود و ما نمی‌توانیم خود را در مسیر مطلوب فرض کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه  افق روشنی در تامین ارز صادرات برای استان ترسیم کرده‌ایم، گفت:  صادرات مواد خام و مواد مورد نیاز مردم قابل توجیه نیست.

متین در بخش دیگری از سخنانش به افزایش قیمت برخی کالاها در بازار اشاره کرد و افزود:  افزایش قیمت‌ها در بازار بستگی به دلایل متعددی دارد که هزینه حمل و نقل، بیمه و انتقال پول از مهمترین این عوامل است.

وی با انتقاد از صادرات مواد خام و مواد غذایی مورد نیاز مردم در استان اظهار کرد: از صادرات مواد خام مورد نیاز صنایع و همچنین مواد مورد نیاز مردم مانند سیب زمینی و پیاز  ناراضی هستم. از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی به این موضوع مهم هستم.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *