۲۳۰ میلیون ریال به بیماران سخت‎درمان همدان مساعدت شد

به گزارش غرب ایران ؛ مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۲۳۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

حمید شاکری‌صفت از برگزاری یکصد و شصت و سومین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۹ بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض ۱۷۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۶۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد یک بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و یک بیمار نیز زیرپوشش طرح «طعم مهربانی» باشد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۳۰ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد گفت: تمام تلاش‌ها بر حل مشکلات بیماران سخت‌درمان است تا دغدغه درمان را نداشته باشند که امیدوارم خیرین در این زمینه ما را یاری کنند.

شاکری صفت بیان کرد:  بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

وی گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به کمک این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *