تردد ۲٫۷ میلیون خودرو در تعطیلات عیدفطر

به گزارش غرب ایران ؛ رئیس پلیس راه استان همدان از تردد ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات عید فطر در محورهای استان خبر داد.
سرهنگ رضا عزیزی اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به ایام تعطیلات عید فطر و آغاز سفرهای تابستانی در این چهار روز شاهد تردد ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای استان بوده‌ایم که می‌توان میانگین روزانه آن را ۶۷۵ هزار خودرو تخمین زد.
وی ادامه داد: تعداد تصادفات امسال با سال گذشته تفاوتی نداشته است و در ایام تعطیلات امسال ۳ تصادف منجر به مرگ ثبت شده که می‌توان علت عمده آن را سرعت غیرمجاز و عدم بستن کمربند ایمنی اعلام کرد.
عزیزی تصریح کرد: یکی از این تصادفات که منجر به مرگ شده بود، متعلق به یک عابر پیاده ۷۵ ساله است که با عبور از عرض جاده تهران با خودروی سواری تصادف کرده و جان خود را از دست می دهد.
وی خاطرنشان کرد: دومین تصادف نیز مربوط به یک موتورسیکلت است که در حوزه نهاوند رخ داده به طوریکه موتورسوار به علت عدم رعایت حق تقدم با یک کامیون برخورد کرده و به علت شدت جراحت جان خود را از دست می‌دهد.
وی در رابطه با تصادفی که روز گذشته در جاده گنجنامه اتفاق افتاد نیز اظهار کرد: سومین تصادف را که شدیدترین نوع آن می‌توان اعلام کرد تصادف یک خودروی سواری و انحراف به چپ و برخورد با کوه بوده است که متأسفانه پس از برخورد راننده به بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست می دهد.
عزیزی اضافه کرد: علت این تصادف سرعت غیرمجاز بوده چرا که در این محور هشت سرعت گیر احداث شده و راننده با سرعت غیرمجاز از این سرعت گیرها عبور کرده و به علت عدم تعادل و توانایی در کنترل خودرو به چپ منحرف شده و پس از برخورد با دو خودرو در نهایت به کوه برخورد می کند و جان خود را از دست می‌دهد.
وی با بیان اینکه  تست آزمایش عدم اعتیاد از راننده گرفته نشده است، عنوان کرد: به علت اینکه راننده جان خود را از دست داده بود عوامل پلیس راه هیچ آزمایشی در رابطه با اعتیاد راننده انجام نداد همچنین همسر وی در اسرع وقت توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
رئیس پلیس راه استان همدان در پایان یادآور شد: سرعت راننده خودرو سواری ویتارا بالای ۱۳۰ کیلومتر بوده است که با توجه به شواهد موجود در صحنه تصادف، عدم بستن کمربند ایمنی و سرعت غیرمجاز را می توان علت تصادف و مرگ راننده اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *