۴۰۶ کد معاملاتی جدید در بورس همدان ایجاد شد

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در اردیبهشت ماه امسال در بورس منطقه‌ای همدان ۴۰۶ كد معاملاتي جديد ايجاد شد.
علی اسکندری اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال تعداد ۴۸۰ ميليون و ۱۴۲ هزار و ۳۹۰ سهم متعلق به ۵۰۴ شركت به ارزش ۱۵۴۵ ميليارد و ۱۰۳ ميليون و ۷۴۷ هزار و ۹۴۱ ريال در تالار بورس منطقه‌اي استان همدان دادوستد شد كه ۵۴ درصد آن مربوط به خريد سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
وی افزود: بر اين اساس و با توجه به ۲۲ روز كاري فعاليت تالار بورس منطقه‌اي استان همدان در اين ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۷۰ میلیارد و ۲۳۱ ميليون و ۹۸۸ هزار و ۵۴۳ ريال بوده كه نسبت به فروردین ماه، ۵۸ درصد افزایش داشته است.
اسکندی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه ۴۰۶ كد معاملاتي جديد ايجاد شد، ادامه داد: در این ماه شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی پارس و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به ترتیب بيشترين ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
وی خاطرنشان کرد: بورس منطقه‌اي همدان در راستاي آشنايي عموم شهروندان با نحوه سرمايه‌گذاري در بورس، اقدام به برگزاري دوره‌هاي آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم كردن امكان بازديد از تالار کرده است که در اردیبهشت ماه ۹۸ نفر در دوره های آموزشی بورس همدان شرکت کردند و ۶۰ نفر نیز در کارگاه های آموزشی بورس حضور یافتند.
   مدیر بورس منطقه‌ای همدان در پایان اعلام کرد: شاخص كل بورس در پایان فروردین ماه معادل ۲۱۵,۰۹۱ واحد بود كه این شاخص در اردیبهشت ماه نسبت به ماه گذشته، ۱۰,۷۱۶ واحد افزایش يافته و شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۶ واحد افزایش به ۲,۶۴۴ واحد رسید.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *