آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح غدیر همدان

 به گزارش غرب ایران ؛ رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملیات اجرایی مرحله دوم طرح تقاطع غیرهمسطح غدیر این شهر آغاز شد.

علی رحیمی فر  اظهار داشت: مرحله دوم طرح تقاطع غیر همسطح غدیر پس از انتخاب پیمانکار آغاز به کار کرده و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است.
وی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح غدیر حجم گسترده ای از ترافیک ورودی شهر همدان را کاهش می دهد، گفت: مرحله دوم ساخت این تقاطع در پنج مرحله اجرایی می شود.
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان اضافه کرد: مرحله دوم این تقاطع دارای یک خط اصلی است که مسیر تهران را به غرب کشور متصل می کند ضمن اینکه خط دوم به صورت فرعی بوده و میدان عاشورا را به سه راهی فرهنگیان ارتباط می دهد.
رحیمی‌ فر با تاکید بر اینکه اجرای مرحله دوم طرح تقاطع غیر همسطح غدیر باید بر اساس مرحله بندی در مدت زمان معینی اجرا شود، یادآور شد: باید مرحله نخست این طرح تا قبل از پایان دوره پنجم به اتمام برسد.
وی افزود: همچنین باید از سوی مدیریت شهری تمهیدات لازم برای تردد مناسب مردم مهیا شود تا مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
گفتنی است از سال گذشته ۲۰۰ طرح عمرانی به طور همزمان در شهر همدان آغاز شده و هم اکنون در حال ساخت و تکمیل است.

انتهای پیام /ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *