آبرسانی پایدار به ۱۸۹ هزار روستایی استان همدان

غرب ایران ؛ ۱۸۹ هزار نفر از ساکنان مناطق روستایی استان همدان، در دولت سیزدهم از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به ۱۸۹ هزار و ۵۳۲ نفر از ساکنین مناطق روستایی استان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: آیت الله رئیسی توجه ویژه‌ای به محرومیت زدایی و رفع تنش آبی در مناطق روستایی داشتند.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: در سه سال فعالیت دولت، ۵۹ هزار و ۹۰۰ خانوار روستایی با جمعیت ۱۸۹ هزار و ۵۳۲ نفری در استان همدان از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

او همچنین با بیان اینکه ۴۰۲ روستای استان همدان در دولت سیزدهم آبرسانی شدند، گفت: دولت ۷۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها هزینه کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: این طرح‌ها شامل ۲۲ مخزن با حجم ۹ هزار و ۶۰ متر مکعب، ۲۲۳ کیلومتر خط انتقال، ۲۹۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه، شش ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۹۰ لیتر در ثانیه و ۵۸ حلقه چاه با آبدهی ۲۳۲ لیتر در ثانیه است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد در صد اشتباه است

غرب ایران - رهبر انقلاب مشارکت مردم را پشتوانه و مایه‌ی سربلندی نظام خواندند و تأکید کردند: هر قدر مشارکت بهتر، صریح‌تر و روشن‌تر باشد نظام برای تحقق اهداف خود در داخل  و پیگیری اهداف در مجموعه امتداد راهبردی کشور، از توانایی بیشتری برخوردار خواهد شد که  این مسئله فرصت بسیار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *