قطار ۵ ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد

غرب ایران – فرماندار همدان با اشاره به کافی نبودن ظرفیت قطار برای مردم همدان گفت: از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛مسلم مخفی با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه‌آهن همدان، اظهار داشت: در جلسه‌ای با مدیرکل راه‌آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

وی افزود: در زمان حاضر قطار همدان همه‌روزه در حال سرویس‌دهی است و روزانه ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم‌جوار کفایت نمی‌کند و لازم است افزایش پیدا کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه‌آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی با ابراز اینکه ترمینال ایستگاه راه‌آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد و در منطقه غرب کشور بی‌نظیر است، به‌زودی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار همدان با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت، بیان کرد: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه‌آهن همدان استاندارد لازم را ندارد، البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است که امیدواریم این پروژه نیز سریع‌تر آغاز شود.

مخفی عنوان کرد: مجموعه عوامل راه‌آهن همدان به‌دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به‌طور کامل محقق شود.

وی گفت: پروژه قطار سریع‌السیر همدان به تهران نیز در حال پیگیری است و با انجام آن فاصله تهران به همدان به کمتر از یک ساعت می‌رسد.

فرماندار همدان تصریح کرد: راه‌آهن همدان به ملایر نیز به‌طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.